Hospitality Manager
Site Mercure hotel Tilburg centrum
Hospitality Manager
Fulltime, 38 uur
Wordt een van de pijlers van Hotel Mercure Tilburg Centrum!
Het is jouw missie om samen met je team 1 miljoen gasten ambassadeur van Tilburg te maken en mee te bouwen aan de groei van ons hotel. Dit doe je door je te focussen op de gasttevredenheid, medewerkerstevredenheid en een positief rendement.
Onze bedrijfsdoelen kenmerken dan ook direct onze cultuur. Zo vinden we medewerkerstevredenheid net zo belangrijk als een hoge gasttevredenheid en een goed rendement. Binnen onze organisatie stoppen we veel energie in de groei van onze medewerkers – zowel op professioneel als persoonlijk vlak. We gaan uit van ieders kracht en zetten je daar ook op in. Daarnaast gaan we samen op zoek naar jouw passie, zodat je jezelf kunt overstijgen. Zo kunnen medewerkers bij ons zowel in de breedte (allround route) als in de hoogte (management route) groeien en hier ook voor beloond worden.
Onze leidinggevenden beschikken over een aantal basiskenmerken. Als je deze kenmerken bezit, dit beheerst en we je hierop kunnen aanspreken, dan pas je écht binnen onze organisatie. Herken jij jezelf in onze kernwaarden?
Wat ga je doen?
Als Hospitality Manager ben jij de spil in het creëren van een uitzonderlijke gast- en medewerkersbeleving. Je geeft leiding aan een team van ongeveer 15 medewerkers. Het unieke aan deze medewerkers is dat zij zowel in de front office als in het restaurant werkzaam zijn, waardoor elke medewerker onze gasten optimaal kan helpen en hun beleving zo onvergetelijk mogelijk maken. Daarnaast stimuleer je een cultuur van pro-activiteit en verantwoordelijkheid. Dit betekent dat je processen automatiseert, repeterende taken uit de weg ruimt en jouw team inspireert om als lokale experts het authentieke Tilburg-gevoel over te brengen op onze gasten. Gasten zien daadwerkelijk de Tilburgse knipoog terug in onze diensten, zoals een schrobbelèr in de gezellige hotelbar of een Brabantse zoete lekkernij bij het ontbijt.
Als Hospitality Manager Front office & Bar:
- Ben je verantwoordelijk voor de groei en ontwikkeling van je team en zorg je ervoor dat afdelingsdoelstellingen behaald worden. Je coacht, motiveert en stuurt bij waar nodig. Met oog voor talent binnen het team, bied je interne ontwikkelingsmogelijkheden en geef je ruimte voor persoonlijke en professionele groei. Juist doordat de Dutymanager de shift leid, kun je hier volledig de focus op hebben.
- Controleer je continu de standaarden en de staat van het hotel en onderneem je direct actie waar nodig en gewenst.
- Ben je het eerste aanspreekpunt voor de Dutymanagers bij eventuele incidenten en klachten en help je hen verder.
- Neem je beslissingen met betrekking tot veiligheid, gastbeleving en de kwaliteit van de dagelijkse operatie. Vanuit onze kernwaarde #kiesbewust maak je zorgvuldige afwegingen en kun je snel en overwogen besluiten nemen.
- Draag je HR-verantwoordelijkheid. Dit betekent dat jij je onder andere bezighoudt met het voeren van sollicitatie-, groei,- en verzuimgesprekken. Uiteraard word je hierbij ondersteund door de afdeling HR.
- Rapporteer je aan de hotel manager van Hotel Mercure Tilburg Centrum.
Jouw werkplek:
Wij zijn een veelzijdig en dynamisch hotel waar comfort en gastvrijheid voorop staan. Onze missie is duidelijk: iedere gast moet zich thuis voelen en de stad Tilburg in het hart sluiten. Dit geldt niet alleen voor onze gasten, maar ook voor ons team. We werken met een hecht, energiek en gezellig team dat elke dag opnieuw streeft naar een onvergetelijke beleving voor iedereen die ons hotel bezoekt.
Jij:
- Hebt minimaal aantoonbaar MBO-4 werk- en denkniveau.
- Spreekt vloeiend Nederlands en Engels
- Hebt 1-2 jaar ervaring als leidinggevende (bijvoorbeeld als floormanager en/of supervisor front office).
- Bent energiek, communicatief sterk en weet met enthousiasme je team mee te krijgen in jouw visie.
- Kunt snel schakelen, bent oplossingsgericht en hebt een planmatige aanpak.
Wat bieden we?
- Een uitdagende functie met veel vrijheid (binnen onze kernwaarden) om je eigen stempel te drukken binnen een groeiende organisatie.
- Een salaris tussen €2.732,88 en €3.465,95 bruto per maand op basis van 38 uur.
- Flexibele werktijden in een 24/7 bedrijf. Je bent er op de momenten die ertoe doen, verder ben je vrij je tijd in te delen.
- Een train-de-trainer opleidingsprogramma van 2 jaar, waarbij je jouw eigen team kan trainen in de kernwaarden.
- Persoonlijke groei door middel van interne en/of externe coaching en begeleiding.
- Een dynamisch en hecht team dat samenwerkt om zowel persoonlijke als bedrijfsdoelen te bereiken.
- Korting op overnachtingen, eten en drinken bij Accor Hotels wereldwijd.
- Gratis parkeergelegenheid tijdens werktijd en bedrijfsfitness (inclusief bokslessen!).
- Meer lezen over wat we te bieden hebben? Bekijk dan onze wat bieden we
Ben jij die doelgerichte en energieke leider die met passie en visie ons team naar een hoger niveau tilt? Solliciteer dan nu en maak deel uit van het succes van Mercure hotel Tilburg Centrum!
Onze sollicitatieprocedure bestaat uit meerdere gesprekken en om een juiste match te kunnen maken nemen wij een DISC en drijfverenprofiel af tijdens de sollicitatieprocedure.